۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹

عبدالله ویسی در گفتگو با مهر:

آنقدر عصبانی بودم که موبایلم را کوبیدم به دیوار/ تجربه سهراب و کعبی اندازه کل لیگ است

آنقدر عصبانی بودم که موبایلم را کوبیدم به دیوار/ تجربه سهراب و کعبی اندازه کل لیگ است

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان با بیان اینکه روزهای سختی را برای انتخاب یک تیم از بین استقلال خوزستان و صبای قم گذرانده بود، گفت: واقعا روزهای سختی را گذراندم. یک روز به قدری عصبانی بودم که موبایلم را به دیوار کوبیدم که خرد شده بود.

عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شروع برنامه‌های تیم استقلال صنعتی خوزستان اظهار داشت: تمرینات را از روز چهارشنبه کردیم. چند بازیکن جذب کردیم و به دنبال این هستیم تا چندین بازیکن خوب و باتجربه لیگ برتری را جذب کنیم.

وی افزود: در نظر داریم تا تیم را از بین نفرات باتجربه و جوان انتخاب کنیم و در این بین تلاش ما بر این است که از جوان‌های خوزستانی که انگیزه‌های زیادی را برای بازی و خودنمایی در لیگ برتر دارند انتخاب کنیم. حتی بازیکنان با تجربه را هم بیشتر از خوزستانی‌ها انتخاب کردیم تا به نوعی تیم را از یاران بومی و بیشتر خوزستانی ببندیم.

سرمربی پیشین تیم پیکان با اشاره به تلفیق بازیکنان جوان و با تجربه در تیم استقلال صنعتی تصریح کرد: تجربه سهراب و کعبی آنقدر زیاد است که به جرات می‌توانم بگویم به اندازه کل لیگ این دو بازیکن تجربه دارند. تجربه آنها نه تنها برای کل تیم که برای خود من هم خوب است و می‌توانند به من کمک زیادی کنند.

ویسی با بیان این که 70 تا 80 درصد تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود می‌کنند به خاطر تجربه کمی که در این عرصه دارند بلافاصله به لیگ یک باز می‌گردند، یادآور شد: ما نمی‌خواهیم این اتفاق برای استقلال صنعتی رخ بدهد. برای همین تیمی را بستیم که در حد نام فوتبال خوزستان باشد و بتواند از نام و اعتبار فوتبال خوزستان دفاع کند.

این مربی در خصوص انتخاب تیم استقلال خوزستان گفت: واقعا روزهای سختی را سپری می‌کردم. مردم قم به من خیلی لطف داشتند و با صبا من پرواز کرده بودم. ضمن این که بعد از مدتها خوزستان دو تیم در لیگ برتر داشت و نمی‌خواستم قولم به آنها را بشکنم.

وی افزود: چند روزی را در جاده قم و اهواز در رفت و آمد بودم. یک روز از این که نمی‌توانستم تصمیم بگیرم به قدری عصبانی شدم که موبایلم را به دیوار کوبیدم که خرد شده بود. با این حال یک مقدار حس ناسیونالیستی که به خوزستان دارم و قولی که به آنها دادم باعث شد به استقلال بیایم. سال گذشته اولین مربی بودم که با پیکان قرارداد بستم و حالا تقریبا  آخرین مربی هستم که قرارداد بستم.

ویسی در خصوص این که گفته می‌شود مسئولان باشگاه پیکان در کار وی دخالت می‌کرده اند، عنوان کرد: به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد. نه آنها در کار فنی دخالت می‌کردند و نه من مربی هستم که اجازه بدهم کسی در مسایل فنی دخالت کند. من هیچ مشکلی با مسئولان پیکان نداشتم.

کد خبر 2068248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha